شرایط و قوانین عمومی

شرایط و قوانین عمومی

برای انجام هرگونه مبادله انجام ثبت نام و ارسال مدارک و مطالعه قوانین و تایید آن ضروری است .

الف ) قوانین و مقررات عمومی:

1- میهن پی در زمینه خرید و فروش انواع دلار الکترونیکی فعالیت دارد. هدف این مرکز تامین نیاز ایرانیان در حوالجات ارزی در شرایط تحریم بانکی است. این مرکز مسئولیتی در قبال استفاده های غیر مجاز مشتریان از این دلار ها نخواهد داشت.

2- مشتری متعهد می گردد اطلاعات صحیح در مورد خود و شماره حساب ارسال نماید.

3- از ارائه خدمات به افراد زیر 18 سال معذوریم . ارسال سفارش در سایت بدین معنی است که  شما بالای 18 سال سن دارید و مسئولیتی بر عهده میهن پی نخواهد بود

4- در صورت مشاهده مورد مشکوک در پرداخت ریال یا دلار ، انجام عملیات تا برطرف شدن مسئله ی مشکوک به تاخیر خواهد افتاد.

5- مشتری متعهد می گردد در شرکت های هرمی ، فارکس  و سایر برنامه هایی که خلاف مقررات جمهوری اسلامی ایران است فعالیت نداشته و در صورت استفاده از این دلار ها در برنامه های غیر قانونی و غیر مجاز ، این مرکز مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

6- میهن پی حق دارد عملیات افراد مشکوک به فعالیت در شرکت های غیر قانونی و هرمی و برنامه های مغایر با دستورات اسلامی را مطابق قوانین ایران به تاخیر اندازد.

7- میهن پی متعهد می شود در جهت حفظ حریم خصوصی، از واگذاری اطلاعات خصوصی افراد به فرد ثالث خودداری نماید جز در مواردی که حکم دادگاه وجود دارد.

8- اولین فردی که اطلاعات واریز ریال یا دلار را ارسال نماید صاحب آن محسوب می شود. بنابراین در حفظ اطلاعات شخصی خود دقت نمایید.

9- برای خرید یا فروش مبالغ بالا فرد باید با شماره تماس های معتبری چون تلفن ثابت یا همراه اول تماس بگیرد.

10- میهن پی متعهد می شود قوانین بانک های طرف قرار داد مانند پرفکت مانی Perfect Money و... را رعایت نموده ،و در صورت درخواست از سوی بانک در خصوص یک عملیات خاص ، توضیحات لازم را به بانک مورد نظر ارسال نماید.

11- در صورتی که به اشتباه مبلغی چه بصورت ریالی چه بصورت ارزی به حساب شما واریز شده باشد  این مبلغ به صورت امانت خواهد بود و هنگام درخواست میهن پی (مازندنت) باید آنرا برگردانید و یا معادل قیمت روز آن ریال یا ارز پرداخت نمایید .

12- در صورت واریز وجه بدون احراز هویت ، تا زمان مشخص شده هویت واقعی ، وجه واریزی مسدود خواد شد .

13-هنگام فروش دلار به ما توسط شما اگر بانک ایرانی شما که مایلید ریال به ان واریز شود جزو یکی از بانک هایی که ما در سایت معرفی کرده ایم نباشد کارمزد انتقال وجه از حساب شما کسر خواهد شد.

14- حتماً قبل از ثبت سفارش و ارسال درخواست پرداخت از اعتبار وب سایت مورد نظر و خرید اینترنتی که قصد انجام آن را دارید ، اطمینان حاصل نمایید.  میهن پی هیچ گونه مسئولیت حقوقی ناشی از عدم ارائه سرویس خریداری شده به شما پس از نهائی شدن پرداخت را نپذیرفته و کلیه مسئولیت ها برعهده سفارش دهنده می باشد.

15- در پرداخت های دلاری  ، اگر وب سایت موردنظر شما از دیدگاه میهن پی (مازندنت) جهت انجام پرداخت فاقد ضوابط و شرایت لازم تشخیص داده شود ، سفارش مربوطه لغو و وجه آن مسترد می گردد.

16- به تمامی درخواست های ارسالی پس از واریز کامل وجه و ثبت سفارش ، ظرف همان روز و حداکثر پس از 24 ساعت از ارسال سفارش رسیدگی شده و پرداخت آنها صورت می گردد. اما در بعضی موارد بسته به نوع سفارش و مبلغ درخواستی و یا دلایل احتمالی دیگر ممکن است پرداخت مورد نظر به تعویق افتاده که در این صورت به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

17- بازخرید ارز پرداختی در سرویس های پرداخت آنلاین  یا صدور و شارژ ویزاکارت مجاری ، به هیچ وجه در تعهد میهن پی (مازندنت) نمی باشد و میهن پی (مازندنت) قانوناً هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم ارائه سرویس درخواستی به مشتری ، برگشت سفارش های پرداختی یا انصراف مشتری از سفارش انجام شده را نمی پذیرد.

18- ارسال اطلاعات صحیح و ارائه توضیحات تکمیلی برای هر سفارش ضروری بوده و مسئولیت آن بر عهده خود مشتری می باشد. به درخواست هایی که ناقص و بدون ارائه توضیحات تکمیلی و ارسال اطلاعات ضروری باشند رسیدگی نمی گردد.

19- پرداخت هزینه خرید های اینترنتی مربوط به سفارش کالاهای فیزیکی و سفارش هایی که آنها را به دلیل قوانین تحریمی به کاربران داخل ایران ارائه نمی دهند و نیز پرداخت هزینه سفارش هایی که با قوانین حقوقی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران منافات داشته باشند ، امکانپذیر نمی باشد. کلیه سرویس هایی که میهن پی (مازندنت) ارائه می دهد شامل پرداخت های ارزی اینترنتی مجاز در وب سایت های معتبر و مطابق با قوانین داخلی کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 ب ) شرایط و تعهدات استفاده از کارت های ارزی

۱) شرایط و تعهدات استفاده از کارت های ارزی طی این تعهد نامه به اطلاع متقاضی می رسد. بدیهی است که متقاضی می بایست قبل از سفارش کلیه مفاد این تعهد نامه را به دقت مطالعه نموده و سفارش هر کدام از کارت های ارزی و خدمات مربوطه، به منزله پذیرش شرایط  واگذار کننده کارت و کلیه مفاد و محتویات این تعهد نامه می باشد. فلذا پس از سفارش هر کدام از کارت های ارزی و خدمات مربوطه ، وجه پرداخت شده توسط متقاضی به هیچ عنوان قابل عودت و استرداد نمی باشد.

۲)  استفاده از کارت های ارزی پس از شارژ کارت میسر خواهد شد.

۳) کارت های ارزی یا حساب های جاری در زمان تحویل دارای موجودی نمی باشند.

۴) هزینه های رایج مربوط به کارت اعم از کارمزد خرید اینترنتی، دستگاه خود پرداز (ATM) ، کارت خوان (POS) ، شارژ ماهیانه، شارژ  سالیانه، هزینه های جابجائی پول و … شامل این تفاهم نامه نمی باشد و هزینه­های ذکر شده توسط شرکت ویزا ، مسترکارت ، بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی دریافت می­شود و جنبه عمومی دارد.

۵) کارت ارزی جزء اموال بانک یا موسسه مالی صادر کننده می باشد و بانک یا موسسه مالی صادر کننده این حق را برای خود محفوظ می داند که هر زمانی که لازم بداند خدمات کارت را قطع نموده و استرداد کارت را درخواست نماید .در صورت مسدود شدن کارت از جانب بانک و یا تمدید نکردن کارت توسط مشتری ، بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی موجودی کارت به نام صاحب کارت محفوظ خواهد ماند و مشتری می بایست شخصاً جهت دریافت وجه خود به بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی مربوطه مراجعه نماید و بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی تعهدی به ارسال وجه به حساب مشتری در کشور محل اقامت مشتری ندارد. اما گاهی ممکن است بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی جهت تسهیل پرداخت وجه به مشتری , وجه را به صورت مستقیم و یا توسط کارگزار خود به حساب مشتری در کشور محل اقامت مشتری واریز نماید ، اما در هر صورت روال اصلی دریافت وجه در اینگونه موارد مراجعه حضوری مشتری به بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی می باشد و تضمین موجودی کارت، پشتیبانی و مسئول مستقیم ارایه خدمات به مشتری بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی می باشد.

۶) مالک تام الاختیار کارت ارزی بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی می باشد و واگذار کننده کارت ارزی در مقام و جایگاه بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت نبوده ، مسئولیت و تضمینی در ارتباط با ارایه خدمات، استمرار ارایه خدمات، تضمین و بازپرداخت موجودی کارت و فعال بودن کارت صادر شده در هر مرحله پس از تحویل کارت به مشتری را ندارد.

۷) واگذارکننده هیچگونه مسئولیتی در قبال مسائل ناشی از تحریم اقتصادی ایران، آینده مالی بانک صادرکننده، بروز هرگونه رخداد غیر مترقبه و خارج ازکنترل درعرصه ملی و بین المللی و مآلاً ماهیت و عملکرد کارت ندارد.

۸) با توجه به امکان سوء استفاده از کارت های ارزی در سایت های قمار و سایت های غیر اخلاقی ، متقاضی متعهد می گردد که کارت خود را تحت هیچ شرایطی در سایت های غیر اخلاقی، شرط بندی و قمار و …… مورد استفاده قرار ندهد. بدیهی است که بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی و به تبع آن  واگذار کننده کارت هیچگونه مسئولیتی در صورت سوء استفاده و یا استفاده غلط و برداشت وجه از کارت متقاضی در اینگونه موارد بر عهده نخواهد داشت.

۹) انجام تحقیقات، اطمینان از صحت عملکرد فروشنده، کیفیت و کمیت کالا یا خدمات خریداری شده و شرایط استفاده از آنها و یا تطابق سفارش­ها با قوانین بین المللی و قوانین جمهوری اسلامی ایران در پرداخت هایی که از کارت ارزی استفاده می شود به طور مستقیم و منحصراً به عهده متقاضی بوده و بانک صادرکننده یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی و واگذار کننده کارت مسئول بررسی هیچ یک از موارد فوق نخواهد بود و مسئولیت بروز هر گونه مشکلی درمراحل خرید و یا برداشت از حساب یا واریز به حساب که ناشی از عملکرد غلط یا سوء استفاده از امکانات کارت توسط متقاضی کارت باشد مستقیماً متوجه متقاضی می باشد و بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی و به تبع آن  واگذار کننده کارت در هیچ  شرایطی، مسئولیت خریدهای انجام شده توسط مشتری را بر عهده نخواهد داشت.

۱۰) کارت های ارزی به طور معمول مورد پذیرش تمام سایت های اینترنتی می باشد که پذیرای کارت های بین المللی بوده و در آن ها نشانه (لوگوی) ویزا کارت و مسترکارت به نمایش در آمده می باشند. درهر صورت، اگر کارت مذکور از طرف سایت اینترنتی به هر دلیلی مورد پذیرش قرار نگیرد، بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی ، واگذار کننده، ‌نمایندگان بانک یا پیمانکاران فرعی آن‌ متحمل جبران خسارت یا مسئول در قبال کارت، داد و ستد اینترنتی مورد نظر نخواهند بود و همچنین موارد عدم ارایه خدمات توسط فروشنده به مشتری به دلیل تحریم اقتصادی کشور ایران به دلیل اقامت مشتری در ایران و استفاده از آدرس IP ایران مشکل کارت محسوب نمی گردد و بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی هیچگونه مسولیتی در اینگونه موارد نخواهند داشت.

۱۱) دارنده کارت (Card Holder) مسئول کلیه تراکنش های مالی انجام شده توسط کارت می باشد و ضمن تعهد در قبال حفظ کارت و اطلاعات مربوطه، در صورت هر گونه سوء استفاده از کارت شخصاً در کلیه مراجع قانونی پاسخگو خواهد بود و در صورت عدم رعایت اصول و موازین این تعهد نامه و بروز هرگونه تخلف و تخطی از قوانین بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی که جنبه بین­المللی دارد، بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی حق مسدود نمودن کارت و ارجاع موضوع به مراجع ذیربط را برای خود محفوظ می­داند.

۱۲) در مواردی که بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی موارد مشروحه ذیل را تشخیص دهد، واگذار کننده کارت هیچگونه مسئولیتی در موارد ذیل نداشته و عواقب و مسئولیت آن مستقیما متوجه دارنده کارت خواهد بود :

الف)  غیر فعال شدن کارت به دلیل انجام فعالیت های مالی  مشکوک، پول شویی، ارسال  پول از منابع ممنوعه و یا نامعلوم

ب )  استفاده غلط از کارت و یا سوء استفاده از امکانات کارت

۱۳) حقوق استفاده از کارت صادر شده تنها متعلق به درخواست کننده آن (دارنده کارت) است. دارنده کارت حق واگذاری آن به غیر را نداشته و هرگونه بهره برداری توسط غیر ،تخلف محسوب می­شود و دارنده کارت فیزیکی موظف است به مجرد دریافت آن پشت کارت را امضا ء نماید در غیر اینصورت کارت فاقد اعتبار خواهد بود.

۱۴) کارت ارزی ارایه شده از نوع Free Billing می باشد، به این معنا که در وارد نمودن آدرس خود جهت خریدهای اینترنتی می توانید از هر آدرسی غیر از کشورهای مورد تحریم استفاده نمائید. قاعدتاً در خرید از وبسایت هایی که با IP ایران مشکل دارند، باید به نحوی با تغییرIP وارد این سایت ها شده و از کارت استفاده نمود و در صورتی که وبسایت مربوطه به افراد مقیم ایران خدمات نداده و یا به کارت های Free Billing خدمات ارایه ننماید مسئولیتی متوجه بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی و واگذار کننده نمی باشد.

لازم به ذکر است که سایت هایی که به کارت های Free Billing خدمات نمی دهند درصد بسیار کمی از وبسایت ها را شامل می شوند و Free Billing بودن کارت در واقع یک مزیت برای صاحب کارت محسوب می گردد و اینکه سایت مربوطه با این نوع کارت ها مشکلی داشته باشد به دلایل قوانین داخلی آن سایت و در واقع از معایب آن سایت محسوب میگردد.

۱۵) دارنده کارت به هیچ وجه مجاز به در اختیار گذاشتن کارت ارزی خود نزد دیگران نمی باشد زیرا با در اختیار داشتن کارت و استفاده از اطلاعات پشت و روی کارت می توان از آن سوء استفاده نمود.

۱۶) حفاظت از کدهای امنیتی (CVV2, PIN) کارت ها به عهده دارنده کارت می باشد و واگذار کننده در برابر مشکلاتی که ناشی از گم کردن، لو رفتن کلمه رمز و استفاده های نادرست از آن می باشد مسئولیتی نخواهد داشت .

۱۷) هزینه­های ناشی از مفقود شدن، مخدوش شدن یا قرارگرفتن کارت ارزی در میدان های مغناطیسی 

(مانند مجاورت درکنار تلفن همراه) که در این مورد متأخر موجب غیرفعال شدن کارت و صدور کارت جدید می­گردد، جملگی بر عهده متقاضی است.فلذا از قرار دادن کارت ارزی در مجاورت میدان های مغناطیسی و تلفن همراه جدّا خودداری فرمائید.در صورت نیاز به داشتن تصویر کارت از دوربین های عادی استفاده نموده و به هیچ وجه از اسکنر ، دستگاه کپی و موارد مشابه استفاده ننمایید.

۱۸) از آنجایی که کارت­های ارزی مانند تمامی کارت های بانکی دارای تاریخ انقضا هستند، لذا چنانچه متقاضی تمایل به تمدید آن داشته باشد باید حداقل یک ماه قبل از تاریخ انقضا واگذار کننده را هم شفاها و هم کتباً از درخواست خود مطلع نماید و در غیر این صورت هیچگونه مسئولیتی متوجه واگذار کننده نخواهد بود.

۱۹) در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی حین استفاده از کارت، صاحب کارت موظف است موضوع را به بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی و واگذار کننده کارت ارزی اطلاع دهد.

۲۰) دارنده کارت ارزی ، مشتری بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی محسوب می گردد و جهت پشتیبانی خدمات کارت می بایست مستقیماً با بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی تماس حاصل نماید. اما از آن جهت که واگذار کننده کارت سعی بر سهولت استفاده متقاضی از خدمات ارایه گردیده دارد،جهت آسودگی متقاضی مواردی را که می توان بدون تماس مشتری با بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی مرتفع نمود را از مشتری دریافت و مرتفع می نماید .

۲۱) واگذار کننده کارت به جز انجام هماهنگی های لازم جهت تحویل کارت متقاضی در زمان مقرر، هیچگونه مسئولیت قانونی دیگری کلاً ‌یا جزناً برعهده نخواهد داشت و خدمات جانبی ارایه شده توسط واگذار کننده مانند شارژ کارت های ارزی جزء وظایف واگذار کننده نمی باشد و خدمات جانبی مانند شارژ کارت توسط واگذار کننده جهت آسودگی مشتریان و سهولت استفاده از خدمات کارت ارایه می گردد.

۲۲) واگذار کننده کارت نماینده ویزا کارت، مسترکارت یا شرکت های مشابه نیست.

۲۳) واگذار کننده و بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی در هر زمان در رد یا قبول سفارش در هر مرحله و به هر دلیل مختار می باشند ، بدیهی است در صورت رد سفارشات هزینه دریافت شده از متقاضی مسترد خواهد شد.

۲۴) بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی و واگذار کننده کارت این حق را برای خود محفوظ می دارد که هرگونه تغییر ، اضافه یا کسر مفاد و ویرایش در تمام محتویات وبسایت اعم از قوانین، شرایط استفاده ، سفارش ، تعرفه ها و سایر موارد  را بدون اعلام قبلی اعمال نماید و آگاهی از  بروز رسانی موارد فوق الذکر از طریق تماس و یا مراجعه به وب سایت واگذار کننده بر عهده مشتری میباشد و مفادِ شرایط و تعهدات استفاده از کارت های ارزی لازم الاتباع و مستند می باشد.

۲۵) دارنده کارت ارزی متعهد میگردد در صورت تغییر آدرس و تلفن تماس مراتب را به واگذار کننده کارت اعلام نماید.

۲۶) قوانین و مقررات کشور صادر کننده کارت ارزی و کشوری که کارت ارزی در آن مورد استفاده قرار میگیرد، جاری برمفاد و شرایط مندرج است.

۲۷) مدت زمان صدور کارت ارزی با نام ۵ روز کاری و کارت ارزی بی نام ۲ روز کاری پس از تحویل کامل مدارک و هزینه های صدور کارت می باشد و مفهوم “روز” در امور مالی و بانکی روز کاری می باشد، و روز های غیر کاری، تعطیلات رسمی و تعطیلات رسمی کشور و بانک یا موسسه مالی صادر کننده کارت ارزی در زمان بندی ها محاسبه نمی گردند.

۲۸) مواردی که به دلایل فنی، سیاسی، تشدید تحریم ها، اختلال در روابط بین دو کشور و موارد مشابه که صدور و تحویل کارت از طرف بانک یا موسسه مالی صادر کننده با تاخیر مواجه شود در حیطه کنترل واگذار کننده کارت ارزی نمی باشد. در صورت بروز موارد ذکر شده واگذار کننده کارت ارزی هیچگونه مسئولیتی بابت پیگیری و رفع این موارد بر عهده واگذار کننده کارت نمی باشد.

۲۹) واگذار کننده و ارایه دهنده کارت ارزی و سایر خدمات مندرج در وبسایت این حق را برای خود محفوظ می دارد که اجازه هرگونه تغییر و ویرایش در تمام محتویات وبسایت اعم از قوانین و شرایط استفاده و سفارش خدمات و تعرفه ها و سایر موارد را بدون اعلام قبلی خواهد داشت و اطلاع از به روز رسانی قوانین و شرایط، نرخ ها و تغبیرات خدمات ما و خدمات ارایه شده به مشتری به عهده و وظیفه مشتری و کاربر می باشد.

۳۰) اقدام به سفارش کارت ارزی توسط متقاضی به این معنا می باشد که متقاضی در نهایت صحت عقل و سلامت کامل کلیه مفاد و شرایط مندرج را مطالعه کرده و به این وسیله موافقت کامل خود را جهت صدور کارت ارزی مزبور اعلام می دارد.

 نکته قابل توجه: از مشتریان عزیز تقاضا داریم برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی ، از ای پی ادرس ایران برای خدمان ذکر شده در این وب سایت استفاده نشود. 

شرایط انجام پرداخت های آنلاین توسط ما:

۱) هیچ گونه مسئولیتی نسبت به پرداخت هایی که از طرف مشتری کنسل میشود ( cancel or refund) و یا از طرف مشتری به هر علتی برگشت داده میشود ( cancel or refund) متوجه ما نگردیده و پیگیری های لازم  از فروشنده جهت مبلغی که از طرف مشتری برگشت داده میشود , ( cancel or refund) به عهده خود مشتری است و به هیچ عنوان نمیتوانیم به مشتری پس از تکمیل فرایند خرید و به علت کنسل کردن پرداخت از طرف مشتری باز پرداخت داشته باشیم. قاعدتاً مشتری باید تمام تصمیمات خود را جهت خرید های آنلاین قبل از خرید گرفته و نتیجتا نسبت به انجام خرید آنلاین خود از طریق ما اقدام کند.

۲) در صورتی که هنگام پرداخت آنلاین سایت مورد نظر پرداخت را نپذیرد و مبلغی از کارت ما کسر ننماید، مبلغ پرداخت شده از طرف مشتری به طور کامل به مشتری باز پرداخت خواهد شد.

۳) در پرداخت های غیر دلاری شرکت معادل مبلغ دلاری را از پرداخت کننده دریافت مینماید و مسئولیت تبدیل ارز های غیر دلاری مانند: یورو، فرانک، کرون و … کاملا به عهده مشتری بوده و بابت اشتباهات محاسباتی و خطا در تبدیل ارز مورد نظر مسئولیتی متوجه شرکت نبوده و تمامی پیگیریهای لازم به عهده مشتری میباشد.

۴) لازم به ذکر است که اگر در خریدی Subscription (تضمین پرداخت دوره ای!) فعال گردد، پس از خرید لغو خواهد شد.

۵) در صورت نوسان نرخ ارز در مورد تمامی پرداخت هایی که از طرف مشتری یا از طرف فروشنده و یا از طرف شرکت به هر دلیلی کنسل و یا مورد پذیرش قرار نگیرند  شرکت هنگام عودت مبلغ واریزی معادل ریالی پرداخت شده توسط مشتری به شرکت را عودت خواهد داد خواه نرخ ارز واریز شده نسبت به نرخ روزی که مبلغ از طرف شرکت به مشتری عودت داده می شود بالاتر باشد و یا پایینتر باشد همان مبلغ واریز شده از طرف مشتری به حساب ما به مشتری عودت داده خواهد شد.

منظور از مشتری “شما” به عنوان کسی که درخواست خرید محصول یا خدمات دارد و مبلغی را جهت انجام آن واریز نموده است و منظور از “فروشنده” وبسایتی می باشد که شما قصد خرید از آن سایت را دارید و منظور از شرکت، “ما” به عنوان واسطه و عامل خرید از طرف شما جهت محصول یا خدمات از فروشنده می باشد.

به عنوان مثال:

اگر مشتری امروز جهت ۱۰۰ دلار بابت هر دلار ۲۰۰۰ تومان واریز نماید که جمعا ۲۰۰،۰۰۰ تومان خواهد شد در صورتی که پرداخت مورد نظر از طرف فروشنده یا مشتری به هر دلیلی کنسل شده و یا مورد قبول فروشنده واقع نشود و در طول این مدت نرخ ارز تغییر نماید،نرخ ارز هنگام عودت مبلغ از طرف شرکت به مشتری معادل مبلغ واریزی ۲۰۰،۰۰۰ تومان خواهد بود.

به این معنی که اگر نرخ ارز طی این مدت ۵۰۰  تومان شود که جهت ۱۰۰ دلار ۵۰،۰۰۰  تومان می شود و یا نرخ ارز ۴۰۰۰ تومان گردد که جهت ۱۰۰ دلار ۴۰۰،۰۰۰ تومان شود شرکت مبلغ معادل ریالی واریزی به حساب یعنی ۲۰۰،۰۰۰ تومان پرداختی مشتری را به مشتری عودت خواهد داد.

۶) قاعدتاً ما مسئولیت پرداخت های پی پال ای را که شما مایل به کنسل کردن آنها هستید را به عهده نخواهیم گرفت.و پس از پرداخت توسط پی پال پرداخت انجام شده را کنسل نخواهیم کرد.

۷) در پرداخت پی پال ،وبسایت پی پال از گیرنده مبلغی را بابت حق عملیات ارسال وجه کسر میکند که این مبلغ طبق قوانین پی پال به عهده گیرنده است نه فرستنده.

۸) کلیه کسورات هنگام خرید یا فروس دلار بر عهده مشتری است

قوانین و شرایط افتتاح حساب های وریفای شده:

۱) برای حسابهای وریفای شده دارای مدارک ، مدارک از خارج از ایران دریافت میشود و به نام افراد ایرانی نیست

2) پس از تحویل حساب و مدارک همه مسئولیت ها بر عهده خریدار است و  هرگونه مشکلی مانند مسدود شدن حساب ها بر عهده میهن پی نمیباشد

3) مسئولیت هرگونه استفاده غیرقانونی از حساب بر عهده میهن پی نیست

 

 

واگذار کننده کارت ارزی و سایر خدمات مندرج در وبسایت این حق را برای خود محفوظ میدارد که اجازه هرگونه تغییر و ویرایش در تمام محتویات وبسایت اعم از قوانین و شرایط استفاده و سفارش خدمات و تعرفه ها و سایر موارد  را بدون اعلام قبلی خواهد داشتواین بر عهده و وظیفه مشتری و کاربر  میباشد که از به روز رسانی نرخ ها و تغبیرات خدمات ما و خدمات ارایه شده به مشتری از طریق مطالعه وبسایت آگاه گردد .

مسئولیت مطالعه شرایط و قوانین ما , قبل از سفارش هر یک از سرویس ها و یا کارت های ارزی وبسایت ما به عهده مشتری میباشد.

از اینکه وب سرویس میهن پی  (مازندنت) را با آگاهی و اطمینان انتخاب می نمائید از شما سپاسگزاریم.