سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

میهن پی خود را در رابطه با حفظ حریم خصوصی کاربران خود و همین‌طور امنیت اطلاعات آن‌ها مسئول می‌داند. مشابه همه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین، تهران‌پرداخت نیز برای ارائه خدمات به کاربران خود، نیازمند به دریافت اطلاعاتی ازآن‌ها می‌باشد که این اطلاعات در طول فرآیند ثبت‌نام، ثبت سفارش و همین‌طور ارسال اطلاعات در مرکز پیام، در میهن پی ثبت می‌شود.

با توجه به مسئولیتی که در رابطه با اطلاعات کاربران و حفظ حریم شخصی ایشان بر عهده میهن پی می‌باشد، تلاش میهن پی بر این است که کم‌ترین اطلاعات ممکن را در طول مراحل ارائه خدمات از کاربران دریافت کند.

کاربران می‌توانند در ناحیه کاربری و مرکز پیام در وب‌سایت‌ میهن پی تمامی اطلاعاتی را که در اختیار میهن پی  قرار داده اند را مشاهده نمایند و بدین ترتیب اطلاع یابند که چه اطلاعاتی را ثبت کرده اند. همچنین، میهن پی به جز این اطلاعات و اطلاعاتی که مربوط به امنیت سایت می‌شود، اطلاعات دیگری را از کاربران ذخیره نمی‌کند.

در این راستا، در وب‌سایت میهن پی از هیچ‌گونه Cookie استفاده نمی‌شود؛ بنابراین امکان شناسایی لوکیشن کاربران از طریق سایت میهن پی وجود ندارد.

میهن پی ممکن است برای اطلاع رسانی درباره اخبار و خدمات خود و همینطور اطلاع رسانی در رابطه با سفارش‌ها یا پیام های کاربران یا درخواست های اطلاع رسانی آن ها، برایشان ایمیل یا پیامک (SMS) ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها نداشته باشند، می‌توانند دریافت ایمیل‌ها را هر زمان که بخواهند، لغو (Unsuscribe) نمایند.

میهن پی هویت شخصی کاربران خود را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر این که با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.

با توجه به این که اطلاعات ثبت شده توسط کاربران، در حساب کاربری آن‌ها در سایت میهن پی نیز در دسترسشان می‌باشد، مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند و باید از امنیت آن اطمینان حاصل نمایند.

در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با حریم شخصی کاربران، می توانید مراتب را به آدرس ایمیل [email protected]  ارسال نمایید یا با استفاده از شماره تلفن های زیر با ما تماس بگیرید:
09111545702
01133304295