پی پال چیست ؟

پی پال چیست ؟

پی پال یکی از گسترده ترین و کارآمدترین سیستم های مالی دنیای وب است و سرویس های متنوعی را در زمینه خرید و فروش آنلاین ارائه می دهد. با توجه به شرایط سیاسی کشور ما امکان ایجاد حساب الکترونیکی پی پال برای ایرانیان مقیم ایران میسر نمی باشد.

امروزه حدود 150میلیون نفر در سراسر دنیا از این سرویس برای انتقال پول از طریق ایمیل بین خود استفاده میکنند. این سرویس آنچنان دارای اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر 95 درصد خریداران eBay از آن استفاده میکنند. PayPal بعنوان یک واسط مالی به مردم امکان میدهد تا بدون رویت مشخصات کارت اعتباری یا اطلاعات بانکی یکدیگر نسبت به ارسال پول اقدام نمایند. به دلیل سادگی مصرف، PayPal مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

این سرویس برای خریداران رایگان است و از فروشندگان مبلغی بین 1.9 تا 2.9 درصد کارمزد را طلب میکند که 2.9 درصد برای مبالغ کمتر از 3000 دلار امریکاست و برای 3000 تا 10000 دلار میزان 2.5 درصد کسر میگردد و برای 10000 تا 100000 دلار میزان 2.2 درصد و نهایتا برای انتقال بیش از 100000 دلار میزان 1.9 درصد مبلغ را دریافت میکند. بنابراین بعنوان فروشنده بهتر است راهی بیابید که مبلغ انتقالی را افزایش دهید تا پول کمتری بپردازید.

آیا PayPal امن است؟ در جواب باید بگوییم که PayPal به امنیت بانکهای آنلاین است. هرچند که هیچ سیستمی صددرصد امن نیست اما PayPal تا حد ممکن سعی کرده تا جلوی مسائل کلاهبرداری و خطاها را بگیرد. به نظر میرسد که موسسه دیگری همتای PayPal نخواهید یافت.

هم اکنون حسابهای اینترنتی PayPal به عنوان یکی از معتبرترین حسابهای آنلاین دنیا شناخته شده و مخصوصا به هنگام استفاده از سایت بزرگ Ebay و دیگر سایتها ( بدلیل اینکه به عنوان یک درگاه نیز شناخته می شود) کاربرد فراوانی دارند. این سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین در تمام زمینه های کاری خود توانسته جلوی پرداختهای ناخواسته از حساب شما را بگیرد. درضمن خریدهای تا سقف 1000 دلار eBay از طریق PayPal بیمه میشود.

در حال حاضر با توجه به تحریم های اعمال شده ، پیپال از ارائه خدمات به ایرانیان خودداری می کند ، اما ما با داشتن حساب قانونی پیپال این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم کرده ایم تا بتوانند بدون داشتن هرگونه نگرانی پرداخت های اینترنتی خود را از طریق ما انجام دهند. بخشی از خدمات ما که توسط پیپال صورت میگیرد عبارتند از:

• خرید از Ebay
• شارژ اکانت هایی مثل DirectI , OnlineNic , Name & …
• انجام پرداخت های اینترنتی مانند شارژ سرور ، هاست و ...
• خرید و یا شارژ اکانت شما در سایتهای اشتراک فایل مانند Rapidshare , Megaupload, Hotfile , Fileserve &