حساب پی پال چیست

حساب پی پال چیست

پی پال چیست؟
پی‌پال نام یک شرکت تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن است. سامانه‌ی پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد.

دریافت یا واریز وجه در پی پال به چه گونه ای می باشد؟

یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی و یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال و یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.

 کارمزد های پی پال به چه صورت است؟
هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند این سرویس برای خریداران رایگان است و از فروشندگان مبلغی بین ۱٫۹% تا ۲٫۹% انتقالی را طلب میکند. که ۲٫۹% برای مبالغ زیر ۳۰۰۰ دلار امریکاست و برای ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار میزان ۲٫۵% کسر میگردد و برای ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار میزان ۲٫۲% و نهایتا برای انتقال بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار میزان ۱٫۹% مبلغ را دریافت میکند. بنابراین بعنوان فروشنده بهتر است راهی بیابید که مبلغ انتقالی را افزایش دهید تا پول کمتری بپردازید.

امنیت پی پال چگونه خواهد بود؟
پی‌پال از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند این سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین در تمام زمینه های کاری خود توانسته جلوی پرداختهای ناخواسته از حساب شما را بگیرد
پی پال یک حساب آنلاین اینترنتی است که از ارائه اطلاعات محرمانه مانند شماره کارت، شماره حساب و غیره دوطرف فروشنده یا خریدار خودداری کرده و در عین حال امنیت خاطر هر دو را نیز فراهم می نماید.

چند نوع حساب پی پال داریم؟
۱٫ حساب شخصی : حسابی که شما به راحتی می تونید انتقال وجه به حساب دیگران انجام دهید و همچنین خرید انلاین انجام دهید.
۲٫حساب پریمیر: حسابی که علاوه بر مزیت های حساب شخصی اگر دارنده ی وب سایت فروش انلاین هستید می توانید از طریق این حساب وجه خود را از مشتریانتان دریافت کنید.
۳٫ حساب بیزینس: اگر دارای بیزینس های بزرگ هستید و می توانید مدارک مربوطه به بیزینستان را به پی پال ارائه دهید می توانید از این حساب استفاده کنید

طریقه ی باز کردن حساب پی پال چگونه است؟
این حساب هم اکنون توسط کشور آمریکا جهت استفاده ایرانیان بسته شده که جهت دسترسی به آن می بایست از طریق وی پی ان یا ریموت دسکتاپ استفاده کرد.
شرکت ما افتخار این را داراست تا با اطمینان کامل و قیمت پایین اقدام به باز کردن این حساب برای هم وطنان گرامی کند.


برای افتتاح حساب  به این لینک بروید