نقد کردن حساب های لیمیت شده در پی پال

نقد کردن حساب های لیمیت شده در پی پال

آیا حساب پی پال شما به همراه موجودی آن در پی پال لیمیت شده است؟

این مسئله یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های کاربران پی پال می باشد که ناگهان متوجه میشوند حساب کاربری آنها در پی پال لیمیت شده است و برای فعال سازی مجدد حساب پی پال خود نیاز به ارائه مدارک مورد درخواست پی پال هستند و همیشه تهیه این مدارک برای کاربران مشکل است.
ما در این سرویس جدید خود مانند سایر سایت ها به شما پیشنهاد فروش حساب بانکی مجازی و یا صدور ریز صورت حساب جعلی را نمیدهیم. ما با حداکثر توان خود از راهکار دیگری برای این مسئله استفاده میکنیم.
نحوه خارج کردن اکانت از لیمیت؟
ما حساب شما را از لیمیت بصورت موقت خارج میکنیم و به آن حساب بانکی معتبر را اضافه میکنیم و سپس مبلغ موجود در حساب را از آن انتقال میدهیم و یا به اصطلاح withdraw میکنیم. مبلغ مورد نظر پس از مدت ۳ تا ۷ روز کاری به حساب بانکی ما منتقل میشود.
شرط لازم برای شروع؟
تنها در یک صورت امکان برداشتن لیمیت از روی حساب و نقد کردن موجودی پی پال شما وجود دارد و آن اینکه حتماً ۱۸۰ روز از زمان لیمیت شدن اکانت شما گذشته باشد.
نحوه نقد کردن موجودی؟
مبلغ موجود در حساب پی پال شما با کسر ۵۰ درصد کارمزد پس از حداکثر هفت روز کاری به حساب بانکی شما در ایران واریز میگردد و قابل برداشت خواهد بود.
مراحل انجام کار؟
حساب اکانت خود بهمراه رمز عبور پی پال را از طریق فرم مربوطه ( فرم برداشتن لیمیت در بخش سفارشات ) برای ما ارسال کنید. سپس ما سایر مراحل کار را پیگیری و انجام خواهیم داد.
توجه: به ایمیل شما که متصل به اکانت پی پال است دو ایمیل از پی پال ارسال خواهد شد که اولی مربوط به وریفای جدید توسط بانک است و دومین ایمیل حاوی انتقال پول به حساب بانکی است که در آن مبلغ انتقال داده شده بهمراه شماره تراکنش نوشته شده است. حتماً پس از دریافت این دو پیام را برای ما ارسال کنید. به هیچ وجه لازم نیست که بر روی لینک های حاضر در ایمیل های رسیده پی پال کلیک کنید و از این کار خودداری نمائید.
بررسی امکان برداشتن لیمیت؟
در ۹۰ درصد موارد امکان برداشتن لیمیت از حساب ها وجود دارد و در صورتیکه این امکان برای حساب شما وجود نداشته باشد ما در اولین زمان این موضوع را به شما اطلاع خواهیم داد و مطمئناً مبلغی از حساب شما کسر نخواهد شد و هزینه ای برای کارمزد از شما دریافت نخواهد شد.