نکاتی مورد پی پال (بخش اول:احراز هویت)

نکاتی  مورد پی پال (بخش اول:احراز هویت)

حساب وریفای چیست؟ چگونه یک حساب پی پال وریفای می شود؟

ثبت نام در پی پال و افتتاح حساب تقریبا برای همه آزاد می باشد و هر کس می تواند با ورود به سایت و تکمیل فرم های لازمه یک حساب پی پال باز کند ، اما پی پال محدودیت هایی برای این گونه حساب ها قائل می شود.

جواب اینکه این محدودیت ها چیست و برای چه اعمال می شوند به سادگی قابل فهم می باشد. در هنگام افتتاح حساب پی پال تنها مشخصه ی شما که توسط شرکت پی پال تایید می شود آدرس ایمیل شماست بنا بر این هر کسی می تواند با هر هویتی و آدرس ساختگی این حساب را افتتاح کند پس چگونه تراکنش های انجام شده توسط مراجع قانونی قابل پیگیری می باشد ؟

برای این منظور پی پال برای برداشتن محدودیت های حساب شما یک حساب بانکی معتبر و یا کارت اعتباری معتبر جهت اتصال به حساب شما از شما می خواهد .

وریفای نمودن حساب پی پال مزایای دیگری نیز دارد از جمله اینکه شما می توانید مستقیما از درون حسای پی پال خود درخواست برداشت موجودی از بانک یا بالعکس درخواست انتقال موجودی پی پال خود را به حساب بانکی خود را ثبت نمایید.
آیا لازم است تا حساب پی پال و کردیت کارت هم نام باشند ؟

جواب این سوال هم بله است و هم خیر، شما می توانید حساب پی پال خود را به کردیت کارت شخص دیگری متصل نمایید اما در این صورت باید توجه داشته باشید که شخص صاحب حساب بانکی یا کردیت کارت می تواند در خواست برگشت موجودی و همچنین اقدام به قطع اتصال حساب خود به پی پال شما نماید.

در مواقعی که پرداخت های پی پال بنا به دلایلی نظیر هک شدن حساب یا کلاهبرداری دچار مشکل شود این شرکت اقدام به جمع آوری مدارک از طرفین و قضاوت نهایی می نماید که در این صورت هم، هم نام نبودن حساب کارت اعتباری و پی پال شما می تواند برای شما مشکل ساز شود.
مسدود شدن حساب

پی پال در مواردی که به تاییدیه محل اقامت شما شک داشته باشد فورا حساب شما را مسدود نموده و از شما درخواست ارسال مدارکی گواه بر تایید محل اقامت شما برای رفع انسداد می نماید. پس این نکته ضروریست که حساب پی پال خود را بر اساس مدارک محکم و مستدل احراز هویت افتتاح نمایید.

در صورتی که این مدارک به طور کامل مورد پذیرش واقع نشود ممکن است از طرف پی پال با شما تماس تلفنی بر قرار شود تا از صحت مستندات شما اطمینان حاصل شود پس اگر شماره تلفن شما غیر واقعی می باشد همیشه این ریسک را مد نظر داشته باشید که ممکن است حساب شما با این مشکل مواجه شود و شما برای رفع انسداد با مشکلات بسیاری روبرو شوید.

همچنین شما ممکن است بنا به مسایل امنیتی مانند لو رفتن اطلاعات حساب و غیره اقدام به انسداد حساب نمایید که در این صورت بازهم پی پال از شما مدارک شناسایی معتبر می خواهد.